معرفی آیکان ها
معرفی آیکان ها
چهار شنبه 29 مرداد 1393 ساعت 17:40 | بازدید : 1022 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

1- shop: این بخش برای ساختن ساختمان ها و کاملتر کردن دهکده استفاده می شود.(در ادامه در مورد این قسمت بیشتر توضیح داده می شود)

 

2-gold: نوار زرد رنگ (گوشه بالا سمت راست) نمایش دهنده ی میزان طلای شماست. gold برای خرید و آپگرید کردن بعضی از ساختمان ها و سربازان به کار می رود. برای جمع آوری طالا از معدن طلا (gold mine) و برای ذخیره طالا از انباز طلا (gold storage) استفاده می شود.

3-elixir: نوار بنفش (گوشه بالا سمت راست زیر طلا) نمایش دهنده ی میزان اکسیر شماست. elixir برای خرید و آپگرید کردن بعضی از ساختمان ها و سربازان به کار می رود. برای جمع آوری اکسیر از معدن اکسیر (elixir collector) و برای ذخیره اکسیر از انباز اکسیر (elixir storage) استفاده می شود.

4-dark elixir: نوار سیاه رنگ(گوشه بالا سمت راست زیر اکسیر) نمایش دهنده ی میزان اکسیر سیاه شماست (اکسیر سیاه درtown hall لول 7 به بالا فعال می شود). dark elixir برای خرید سربازان dark barracks به کار می رود. اکسیر سیاه بسیار با ارزش است و برای جمع آوری اکسیر از دریل اکسیر سیاه(دریل اکسیر سیاه درtown hall لول 8 به بالا فعال می شود) (dark elixir drill) و برای ذخیره اکسیر از انباز اکسیر سیاه (انبار اکسیر سیاه درtown hall لول 7 به بالا فعال می شود) (dark elixir storage) استفاده می شود.

5-gem:نوار سبز رنگ (گوشه بالا سمت راست زیر dark elixir) نمایش دهنده ی میزان الماس شماست. gem  با ارزش ترین شی در جنگ قبایل می باشد از جم برای خرید سپر، تسریع در کار ها و boost کردن منابع استفاده می شود. مثلا اگر شما در حال آپگرید ساختمانی باشید که 5 روز طول می کشد با پرداخت حدود 800 تا جم می توانیدسریعا آپگرید را به اتمام برسانید. جم منبع درآمد بازی کلش آف کلنز برای شرکت سازنده ی این بازی یعنی سوپر سل(super sell) می باشد.

 

6-setting:تنظیمات بازی کلش آف کلنز.

 

7-achievements: با کامل کردن دستاورد ها مقداری جم و تجربه به عنوان پاداش به شما داده می شود.

 

8-attack: این گزینه برای حمله استفاده می شود. دو روش برای حمله وجود دارد. (در ادامه در مورد این قسمت بیشتر توضیح داده می شود)

1-(Multi Player) در این روش شما به روستا های دیگران حمله می کنید. 2-(single Player) در این روش شما به روستا هایی حمله می کنید که از قبل ساخته شده اند.

 

9-:در این قسمت می تونید پیام های که برای شما ارسال شده، تاریخ حمله ها و تاریخ دفاع خود را مشاهده کنید.(در ادامه در مورد این قسمت بیشتر توضیح داده می شود)

 

10-:قسمت بعد مربوط به clan wars می باشد.(در ادامه در مورد این قسمت بیشتر توضیح داده می شود)

 

11-league:در این قسمت می توانید مشخصات مربوط به لیگ ها را مشاهده کنید.(در ادامه در مورد این قسمت بیشتر توضیح داده می شود)

 

12-Experience: تجربه (Experience) مقدار عددی است که بر اساس انجام انواع فعالیت های مختلف در بازی از جمله تکمیل دستاوردها (achievement) ، ارتقاء ساختمان ها، اهدای سرباز (Donate)، تخریب ساختمان اصلی (Town Hall) در حملات و … کسب می کنید. کسب تجربه ی بیشتر لول شما را افزایش می دهد.

 

13-builder: در این قسمت نیز می توانید اطلاعات مربوط به کارگر هایتان را مشاهده کنید. در شروع بازی شما 2 کارگر دارید و با انتخاب گزینه به علاوه کنار تعداد کارگر ها میتونید اقدام به خرید کارگر جدید به قیمت 500 جم کنید. البته اینو هم بگم که اگه بتونید تعداد کاپ های خود را به 1250 برسونید 450 تا جم دریافت می کنید که با کسب 50 جم دیگر میتوانید یک کارر جدید بخرید. حد اکثر تعداد کارگر ها 5 تا است.

 

14-shield: در این قسمت نیز می توانید اطلاعات مربوط به سپر هایتان را مشاهده کنید و یا سپر جدید خریداری کنید.

 

Achievements



|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش به دست آوردن جم رایگان کلش آف کلنز و آدرس freegem.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 27
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 23

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 35
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 42
:: بازدید ماه : 42
:: بازدید سال : 394
:: بازدید کلی : 28078